2009年5月27日 星期三

令人感動的蛋糕 - 生日第一擊 written by Mrs Mak



以前每年生日都好期待, 隨住自己越來越大就越唔想生日.
 每年既端午節我屋企人都會慶祝, 今年都唔例外, 我地係荃灣既
一間酒樓食飯, 雖然無以往咁多人, 但我屋企人全部都係到, 連我細佬
平時好夜收工都收早左, 我阿姨行動唔方便都有到, 佢可以話係每
年最堅持既一個, 無論打風落雨佢都會幫我搞生日,
我表妹(B女)仲為我整左個cake tim. 佢係一個初學者, 對於我整開CAKE來講真係無咩期望GA, 佢整個個係豆腐芝士蛋糕,  一打開原來有個suprise tim, 個CAKE
寫'HAPPY BIRTHDAY MARGARET' 個一刻我真係好感動GA, 估唔到佢咁細
個都咁有心意, 因為我知道D 字係好難整GA, 要用卡紙做每一個字, 然後鋪上芝麻
粉, 以一個自學者來講都真係幾難GA, 花左真係唔少心機, 所以我同我自己講一定要食哂佢, 呢份心意我唔會浪費, 可能我從未收過一個我FEEL到佢
用左好多心汗整既CAKE LA. 我自己做開CAKE 係好明白個心情, 個CAKE個味道
都幾唔錯GA, 我食左兩件. 飽左成晚
我覺得我都真係幾幸福,
有一家咁錫我既屋企人, thanks god !





沒有留言: