2009年4月29日 星期三

初試 "提升" - written by Mrs Mak

比左錢不唔一定係大晒, 試衫都要預約架 - 最後BOOK左兩個星期, 終於BOOK到一個下午時間LA (仲要閒日, 不過人地得閒d, 我地試衫都方便d, 大家好做嘛), 今日去左溫馨試衫, Book 溫馨係因為我都幾鍾意個到d 婚紗同埋款多, 我相信咁多百件總有d岩我既, 今日大約三點.就去到啦.
試返我like 個件婚紗都一樣咁鍾意我記得上一次試好似個身脹d, 跳左一個月funky dance 依家瘦返少少, 但係都係要減, .....唔知真係要減到幾時呢? 減肥就係我0既終身事業.
晚裝既款真係好多, 公主款同a line 我都試過, 兩個feel 都幾鐘意, 好多顏色都試過, 真係估唔到原來我着桃紅同黃色係幾好睇, 本身我都幾like 紫色, 但因為百樂門d 佈置係紫色我又唔想撞, 最後都無揀揀左兩個鐘我同阿mak都揀完. 可惜個到唔俾影相. final 先有得影, 己家要繼續努力減肥, 同埋下一步要諗下造型, 由頭到腳其實涉及n 咁多個parts….
MAK 禮服
1) 米白色禮服 太型太誇張0既都無揀, 只係揀左一件 少型”, 行教堂始終唔同行catwalk. 款要正經d
2) 灰銀色禮服 我覺得ok mak like, 佢話成世人未著過銀色, 支持下佢
Margaret 禮服
1) 白色公主款大拖尾婚紗, 好多LACE同閃石, ~~mak 都好鍾意
2) 桃紅色low cut 晚裝, 以釘花同閃石, sharp,着完成個人都白d
3) 紅色ALINE 吊帶晚裝, 着左好有女人味, 拖尾好靚好高貴 
4) 黃色DEEP V ALINE 晚裝, 諗住送客着, 終極性感, 着左個人高左同高貴左
仲有姊妹同媽媽, 同埋自己套褂 – "一切仍要努力!"

沒有留言: