2010年9月8日 星期三

牽足一年情

"麥生? 當然記得....戴眼鏡、好高、好靚仔個0個吖嗎!"
其實差不多個個男生都 "戴眼鏡",至於"靚仔",其實係一般稱呼。 (唔信? 去街市走一吧趟.....) 但說得出 "高大",我可以肯定她仍然認得我,這實在令我驚訝。
作為婚禮攝影公司的服務員,Wing的記性可真厲害。
婚照當然已經有齊,但記錄大婚日的相簿仍未完成...因為我們仍未揀好相。差不多一年了,Wing 仍然說 "不用急、不用急,你加埋 BB相比我都ok 架!" (又無咁快....)
一路翻看自己的大婚照,想起當天狂 "搔" (oi) 牽情no.1 阿wing 送給我們的婚照本,對今天的我倆來說,原來並不見得很重要。
圖1. 少的比大的更帥



圖2. 這份場刊,自己買紙、自己搵朋友設計、自己拿去印 - 嘔心瀝血



圖3. 浪漫一生送的簽名冊



圖4. 好似好多人 - 感謝各方親戚好友 !



圖5. 十架下許諾的麥生麥太




沒有留言: